Sorry

Hoppsan och forlåt för väldigt dålig uppdatering!!
Har hänt mycket sen sist: jag har varit i Salem. vi har firat halloween och gått trick or treat. Jag har varit på hunted house, jag har umgåtts med mai linh och Isaline och varit på middag med 13 andra aupairer där blandannat min nya favorit aupair Charlotte som är från Sverige! Hon har varit här i en och en halv månad nu och vi kommer jättebra överens och jag är så glad att jag hittat henne! Hon var hos mig i Providence onsdags och torsdags så vi myste på starbucks ( sin bytt till julmuggar, så mysigt!) och sedan fortsatte vi såklart till Frozen yoghurt där fick vi vittna för polisen för det var ett fyllo som kom in med mask ... Så vi fick en till omgång med glass mmm!
Det enda som är synd är att hon bor i Newport så det tar en timma att aka dit!.. På lördag ska vi ses igen hos Isaline och på söndag ska jag och Charlotte volunteer på patriots match!!!! Patriots är ett fotbollslag ( amerikansk fotboll) och jätte populära så det är svårt och dyra biljetter men vi ska då vara i krokarna, visserligen dela ut pizza och refreshments men vi får nog en skymt av magin och det blir nog väldigt kul!!!
En annan Grym händelse är att jag och Isaline har bokat biljetter till en jättestor Rihanna konsert i Boston den 10 mars!!!! Jag försökte ju gå på hennes konsert redan förra året i Stockholm men då ställde hon in .. Det får hon faktiskt bara inte göra denna gången!! Biljetterna gick på över 1500 kr men då har vi bra platser och jag tror upplevelsen kommer vara oslagbart!

Vädret här tog ju en vändning igår då det plötsligt började snöa. När Catherine upptäcker fenomenet utbrister hon " yeah finally its christmas" haha så gulligt men fick förklara att nu är det vinter och julen är om 2 månader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback