Christmas decoration

Herregud vad dalig jag ar pa att uppdatera bloggen!
For det ar saa mycket som har hant och jag antar det ar dorfor jag inte funnit tiden att blogga. Men nu skippar jag gymmet idag ( som alla andra dagar haha) sa nu har jag tid och ska forsoka fa fram lite av det som hant pa de senaste veckorna...Sa var slutade jag jo Thanksgiving.. - som ni vet ar Thanksgiving tiden da familjer kommer tillsammans och man tanker pa vad man ar tacksam over och sa vidare, Men det ar ocksa startskottet for jul!
Det ar riktigt tabu att borja juldekorera innan thanksgiving sa vad manga julfantaster gor bla Anna ar att dagen efter thanksgiving sla pa stort och byta ut host dekorationer mot juldekorationer! Sa dagen efter plockades hostdekorationerna snabbt ner for att gora plats for 9 stora lador men julpynt!!! Anna, Peter och barnen akte och kopte granar. och sicka granar sedan MAGISKA! stora fluffiga Kalle Anka granar. Den storsta har vi pa nedervaningen som ar fastbunden i taket for att ge lite stabilitet. Runt granen har vi ett tagrals med ett tuffande tag som aker. Taget har olika ljudsignaler och nagot som till och med jag tyckte var coolt sa kommer det riktig rok fran skortsstenen!! hahha maste ju vara alla pojkars och mans drom att fa aga ett sadant har tag!?
Sedan har vi en till gran pa andravaningen i kladd blatt och silver. och kanske vi skaffar oss en minigran pa min och flickornas vaning och i sanna fall ska den saklart skinna i rosa!! Jag alskar julen och allt pynnt och mys ( har dock stora problem med kyla) Och kallare kommer det bli och jag kan inte forsta hur jag kunnat overleva i Sverige ?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback