Yesterday

Jag gjorde inget inlägg igår eftersom jag blev livrädd efter att ha sett min mobilfaktura! Den stod på några hundra för mycket för datatrafik från utlandet?! Jag gick innan jag reste till Telia och bad dem att stänga av mitt mobila internett. De sa att det var avstängt och jag har inte kunnat använda det! Men det har kopplats upp endå! Så idag ringde jag och fixade min faktura och en hjälpte mig stänga av det på riktigt- hoppas jag!!


Men vad gjorde jag då igår, jag och Anna gick till den bokade tiden hos frisören och jag fick nästan allt tillbaka men de tyckte inte de gjort något fel och de skyllde på företaget som de köpt limmet och håret ifrån hahah och vem köpte in det och satte det i mitt hår?! Aja nu skiter jag i det, även fast jag gick 80 dollar back ( var tvungen att betala håret) men men bättre än inget


Jag och barnen gick till Ben and Jerrys och köpte glass sedan. jag var egentligen inte så sugen men tänkte att jag kan testa en som såg god ut .. Det blev en glass vars stod på en fet brownie och toppades av grädde och chokladsås... Skönt att jag inte behöver testa den igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback