Starbucks Coffee

Idag var jag alltsa ledig sa forsokte hitta pa lite saker sa gott det gick och det gick ganska bra maste jag saga. Jag borjade med en promenad i omradet och fotade, det ar verkligen super fint har, jatte fin natur och husen och parkerna ja allt ar valdigt fint och mysigt! Sedan gick jag till kopcentrumet och sedan till gatan brevid har som ocksa har affarer men mest matstallen det finns bla Ben and Jerrys, Urban Outfitters och Starbucks. Jag gick in pa starbucks for jag hade sett alla med goda kaffedrinkar sa jag ville ta med mig en san till parken dar jag skulle sola. Jag bestallde saklart fel och den var sa acklig sa jag slangde nastan hela haha men det gjorde inget for besoket pa Starbucks var enda givande for jag fick en liten van, expediten Chris. Han markte att jag var utlandsk och borjade prata lite med mig sedan fick han gora mitt kaffe och da fragade han vad jag hette och jag fragade tillbaka haha och sa sa han Very nice to meeting you Emma! Det gjorde min dag!! Blir nog att kopa en kaffe imorgon ocksa men da ska jag se till att det blir ratt!
Just det jag var pa gymmet ocksa idag, man kanner verkligen att man kommer nagonannanstansifran for mina gymklader stack verkligen ut, har har man korta losa shorts och en t-shirt (brown t-shirt) och jag kom med tights och linne... jag vagade mig inte pa maskinerna idag men jag kollade pa den sa jag vet hur jag ska gora men jag tror att jag kanske simmar imorgon ja for pa Brown Gym finns bade bassanger och ishall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback