Pancakes and rock'n roll

Igår var jag på första LCC mötet. Det är när alla au pairer i min grupp träffas, detta händer en gång i månaden och är obligatoriskt. En LCC är vår kontaktperson som tydligen är jättedålig så hon har fått sparken och vi väntar på en ny . Och mötet var mer som en träff och den här kontaktpersonen sa typ " hej, har någon några problem? Näähää då går jag hej då" och så fick vi klara oss själva, men det var trevligt! Vi hade picknick på stranden och vi gick rund och kollade gamla rock'n roll bilar, kul att träffa alla au pairer i området! Roligas ät endå när någon pratar och ingen fattar men skrattar endå ( allas engelska är ju halv taskig)

Idag tog jag med barnen till ett bibliotek för story time, det var Nadine ( en au pair) som tipsat mig så vi mötte henne och hennes barn där. Men Omg va långt det var dit och vi gick ju haha vi kom fram precis när det började och svetten bara rann, nästa gång tar vi bilen!!

Sedan gjorde jag dubbelsats svenska pankisar, blir perfekt snaxsmat och är ju såå gott!

Fick förresten ett sms från Chris men orkade inte svara och "orkar" man inte svara så är det inte värt att göra det heller, slut på den storyn!
Nu blir det Grey's and Anatomy avsnitt 68...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback