Never ends

Föresten hade salongen stängt idag med, vad är det för ställe lixsom?! Men jag var modig och ringde och frågade om öppetiderna men hon hade inget riktigt svar för jag sa att vi ringde igår och då sa de att de var öppet idag... Då svarade hon att de har öppet bara då någon bokat så då bokade jag in en klipptid imorgon kl.11 och när hon frågade efter mitt namn blev första tanken Emma sedan Anna men det kunde jag ju inte säga så det blev Hanna! Haha
Så nu måste de ha öppet imorgon för annars kan ju inte " Hanna " klippa sig! .. Fortsättning följer...


Kommentarer
Anonym säger:

Hej Emma! Hoppas det gick bra hos frissan! Kul att följa dig på bloggen - Du är cool - vi är stolta över dig.

Mormor

2012-05-24 | 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback