Me and 12000 others

Igår kväll var jag på the campus dance och det var jättekul!
Och riktigt häftigt att vara där, det var jättefint i ordningjort och liveband är alltid trevligt! Det var sånahär kinalampor uppsatta och tält och bord till de som slutar skolan nu då.
Det var verkligen blandade åldrar, tror det var för att de som slutar har med sig sinna föräldrar. Det sägs att det var ca 12 000 pers där, fatta då så stort det var, fast jag kan inte förstå att det var SÅ många !

Jag har dock inga bilder än för jag tog inte med mig min kamera med vi tog bilder med kaylas kamera så när hon skickat dem till mig så ska ni få se.
Men här är hur jag såg ut iallafall. Jag fick låna Annas klänning och örhängen, jag tänkte gå ut med shorts och fin skjorta men det tyckte inte hon haha. Jag fick tårar i ögonen när Catherine först bara lösupp när hon såg mig och jag frågade om hon tyckte jag var fin hon ja jaaaa... Då frågade Anna henne " Catherine what do Emma look like" och Catherine svarar: " Like a princess" naww!!

Med 5,5 timmars sömn går jag nu upp och gör mig redo för beachen, Newport nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback