Ice cream in Newport

Happy mother's day!! Idag åkte hela familjen och jag till barnens grandmother och spenderade hela dagen där, vi åt jättegod brunch med frukt, hemgjort bröd, omelett, yoghurt m.m och vädret var underbart, tror det var cirka 30 grader så idag hade jag på mig min nya röda långkläning. farmorn bodde jättefint och var väldigt snäll och trevlig hon sa bl.a. " you are really easy to like Emma" då blir man glad när man får höra sådant! Och lite generad!...

Jag och Anna körde till Newport när barnen sov middag och det var såååå fint ställe jag älskade det för det var en perfekt blandning av svensk skärgård och exotiska stränder!! Newport är en stad med jättefina stränder och SJUKT stora hus alltså det är galet, husen ser ut som museum och faktum är att många av husen blivit det men förr i tiden var dessa hus rikas sommarhus!!!?!! To much money eee yeah!!


Igår var jag med mina vattenpolovänner på mallet typ hela dagen, det blev en del inköp och jag var supertrött efteråt men tid för nap fanns inte för de bjöd med mig på fest så igår fick jag uppleva lite av americanskt universitets liv, och det är kul men man får leva skitigt haha.
Imorgon ska jag faktiskt träffa en av tjejerna, Kate. Det känns jättekul att jag fått lite vänner att umgås med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback