Highway

Idag åkte vi till gooseberry beach i newport, det var lite disigt vilket gjorde vädret perfekt att bara sola och lata sig, solen tar så sjukt här med jag kommer bli rekordbrun efter sommaren!

Vi körde 2 bilar till newport för att jag skulle få träna och så jag kunde ta och köra hem när jag ville. Så dit körde jag och Anna satt bredvid men hemåt körde jag helt själv!!! Jag är jättestolt över mig själv! Jag körde ca 45 minuters väg själv efter en egengjord karta och amerikans GPS som säger " in a quarter mile turn left" haha jaha och hur långt är det?!?! Och på motorvägen är det 3-4 körfält och man kan köra hipp som happ. Men jag klarade det helt på egen hand, feels good!!

Jag körde hem tidigare för jag skulle på " Date" haha jag ville inte kalla det för date men här kan man tydligen inte bara träffa folk, utan träffar man en kille så är det en date.... Och jaaa det var Chris jag träffade vi fikade på Starbucks och sedan tog han en pizzaslize på ett annat ställe men måste tyvärr göra er besvikna och meddela att han var inget att ha! Haha. Nää men vi hade inget gemensamt och jag tycker han var töntig!! Han gillade filosofi och att läsa... Hmmm låter det som min typ av kille - näää inte direkt va?! Aja det var ju en erfarenhet endå och min första Amerikanska date :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback