Great day!

Idag har verkligen varit en jatte harlig och bra dag! Det var lite awkward forsta och andra dagen att ta for sig och sa i nagon annans hus men "min familj" ar jatte snalla och vi bor verkligen helt underbart.
Jag bor vid Brown University och idag signade Anna in mig pa Brown University Gym hur coolt ar inte det!? Jag ska trana dar manaden ut sa far vi se sedan, det ar sa himla dyrt och jag tankte joina ett fotbollslag snart sa det blir helt perfekt attt ha forsta manaden och forhoppningsvis traffar jag lite vanner eller en prins hahah.
Nar flickona sov middag sa passade jag pa att ga till Providence mall och guuudd vilket bra kopcenter jag gick runt med varldens leende hela  tiden exempel pa affarer: Forever 21, Mecy's och vicktoria secret. det ar synd att jag inte kan visa trojan pa VS for den ar valdigt rolig for har hejar man pa ett visst lag i baseball och soccer osv sa jag hade ju ett annat lags logga pa min keps och det gar ju inte sa jag kopte en cool hoodtroja med RED SOX sa nu ar jag en i ganget.
Jag har ocksa varit pa min forsta amerikanska barbeque, familjen bjod hit tva familjer som ar nara vanner med familjen och de var super duper trevliga!! Vi at hamburgare och korv med tillbehor och till efterratt jattegoda kakor som Stephanie och Beth hade gjort mums!
Imoorgon  och pa Tisdag har jag mina lediga dagar sa jag kommer utforska stallet lite mer, ga pa Providence mall och trana pa Brown University gym och just det jag ska kolla upp en harfrisor med for mitt har ar verkligen i en konstig langd nu sa vi far se vad de kan gora.
Grattis Sota lillebror som fyller 10 ar just nu, trakigt att jag inte  kommer kunna fira hemma hos dig men nar du kommer hit sa vantar en cool present kan jag lova
Kisses and hugs from Providence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback