Grab some pizza

Nu har jag slatt mig till ro och trivs jatte bra med familjen och sa. Barnen forsoker saklart testa en och se vad man gar med pa sa det ar ju tur att jag har vinnarskalle och ar envis! Och idag har allt gatt jattebra sa de borjar nog forsta nu att de inte kan kora med mig, och nar de inte gor det sa kan de vara sa snalla sa!! just nu ligger de och sover middag sa da kan jag passa pa och kontakta omvarlden.
Igar kvall gick jag till gymmet och skulle simma, haha outsider dar med ja! jag hade bandlos bikini och de andra hade baddrackter och badmossor! men jag simmade nagra vander samtidigt som jag sneglade sa bassangen langst bort, dar stod det nagra tjejer och passade en boll till varandra. Jag gick dit och fragade om jag kunde fa vara med hahah det galler att inte vara blyg nar jag ska forsoka fa vanner! jag fick vara med och vi pratade valdigt mycket med varandra och de var supertrevliga. Det visade sig att de spelade vatten polo for Brow och en av tjejerna spelade i Browns basketlag. Nar vi skulle ga sa de att jag kunde byta om i deras omkladnigsrum och hanga med dem och ata pizza. De tog mig till ett av Browns matstallen dar studenterna bara drar sitt matkort sa kan de ata vad de vill sa de bjod mig pa pizza och glass. vi satt och pratade lite till och de ville ha min mailadress och nummer... Sa nu har jag fyra nya vanner pa fb som jag hoppas kunna umgas mer med for de var super trevliga! Dock slutar skolan om ca en vecka och da aker alla hem. Men de kommer ju tillbaka och da kommer jag kolla pa deras matcher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback