Festival

Sedan åkte hela familjen på en liten festival på hope street vilket är väldigt nära. Vi åkte häst och vagn (vilket tog tankarna tillbaka på midsommar i Emmaboda) och åt glass, jag tog en twisted med coffee syrup- mums! Och bara njöt att vara i solen!! Det bästa är att det ofta är sånna här festivaler och på sommaren kommer det vara gratis utomhusträning en gata ifrån, perfekt!!

Jag måste bara lägga ut bilden på Catherine här med för jag vill att om ni inte redan reagerat på det, visa tomteväskan haha älskar den!! hon har haft den hela dagen idag tillsammans med kjol och jag skulle gissa på att det är 28 grader idag!! Underbart ju!

Nu kom det gäster här, dags för lite grillfest- bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback