Driving license next

Snart är jag en äkta Providence-bor. Jag har fixat ett bankkonto idag och jag hämtade ut mitt gymkort, jag har Red sox kläder, flippflopps och äter massor med pizza så det enda jag har kvar är ett amerikanskt körkort. Jag har ett internationellt körkort men jag ska ta ett äkta amerikanskt!


Kate hade lite examenuppgifter att ta hand om så jag får roa mig med att kolla greys and anatomy avsnitt sålänge, sedan går jag nog till gymet. Jag jobbar hårt med mina Greys and Anatomy avsnitt jag har tillgång till alla serier med alla säsonger och avsnitt så jag börjar med GaA det lär ta ett bra tag att kolla 9 säsonger men sedan fortsätter jag nog med that's 70 show.
Imorgon fixar jag håret, sedan nästa vecka på min ledighet ska jag definitivt åka någonstans kanske Newport, Boston eller New York!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback