Dreams are coming true

Klockan har ar elva pa kvallen (6 timmar efter sverige) och jag kom precis tillbaka till skolan efter att ha varit i NYC!!
och pa bara nagra timmar har 3 av mina drommar blivit verklighet! Jag har ett Frihetsgudinnan, Time square och Central park!! och mycket mer men just de tre har jag alltid velat se i verkligheten. Jag var ocksa uppe i en byggnad som kallas Top of the rock och ni vet den kanda bilden dar typ 10 jobbare tar sin lunchrast hogtupp i luften.. Den bliden ar fran nar de byggde denna byggnaden och man aker upp i den for da far man utsikt over hela New York, tyvarr var det lite dimigt men vi sag ratt sa langt enda och det ar helt otrolig utsikt. Byggnaderna i City ar sa Sjukt stora! och jag kommer garanterat aka hit manga fler ganger under mitt ar!

Nu ska jag ga och packa iordning mina saker, for imorgonbitti satta mig pa en buss till Boston dar min Hostmum kommer och hamtar mig, I am very excited och lite nervos. Men det kanns skont att det kanns som om man antligen ska "hem" for det kommer ju faktiskt vara mitt hem men lite trist att lamna alla goa tjejer fran skolan de ar verkligen super roliga och det finns en hel del tjejer med speciella personligheter, bra och mindre bra men underhallande!! vissa ar sa sjukt daliga pa engelska och jag kan inte forsta hur de kommer klara sig i sina familjer, tillexempel tjejen fran Kina, Hon ar den sotaste lilla tjej du kan tanka dig hon ar som en docka! Men hon forstar inte nagot nagon sager till henne och hon kan inte forklara saker sjalv heller eller jo hon kan saga " i dont understand" jag vet inte om jag ska skratta eller grata for hon ar verkligen den sotaste nagonsin...

Bilder fran skolan och NY ska jag forsoka lagga ut efter jag lagt i dem i min dator hemma i Providence

Kommentarer
Din storasyster säger:

Låter kul Emsa! Hoppas du har en bra första dag med värdfamiljen :) och skaffa skype nu så vi kan prata :) pusspuss

2012-05-05 | 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback