Crocodile monster

Idag var det shorts och t-shirt väder och vi började dagen på en ny park som de kallar toy park. Det var jättekul där, flickorna tog med sig sina dockor och vagnar till dem och så mötte jag Nadine från Schweiz som också är au pair hon har hand om tre pojkar men den äldsta går i skolan och de andra två som är tvillingar är 4 år så det blir perfekt att gå på playdates med dem!

Sedan var det dags för lunch då blev det maktkamp igen med en av barnen men sedan somnade de och sov middag. Sedan gick vi till brown street park ( den vanliga parken) och där lekte vi i över 2,5 timmar och jag blev snabbt populärast på parken och massa andra barn kom fram och ville leka med oss jag fick bl.a. agera krokodilmonster, bagare som bakade världens bästa blomtårta och så hade vi picknick på en stubbe...


Angående mitt hår så ska jag och Anna gå tillbaka till frisören på lördag för hon har gjort det slarvigast du kan tänka dig med det risigaste håret jag vill bara ta ut det nu!! Hon har satt fint hår framtill men en rishög baktill i remsor så håret torkar inte ens?! Hade det varit mitt egna hår så skulle jag ha klippt det för flera år sedan! Jag förstår inte hur en frisör kan klistra fast så dåligt hår på någon, ta några tusen i betalt och tro att man ska ha det i tre månader- aldrig, det kommer börja mögla isåfall skiten torkar ju inte!?
Blir lika galen på folk som inte kan göra sitt jobb som jag blir på saker som inte fungerar - gör riktigt, gör rätt hur svårt kan det vara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback