Brunch

Idag regnar det jätte mycket, det är typ några dagar strålande solsken och sedan några dagar regn..så jag kände att jag behöver ett par stövlar så här är de, söta va!? Nu kommer jag kunna hoppa i vattenpölarna med barnen, jipi!


Jag kom precis hem från brunchen där jag träffade två andra au pairer Fanny och Sandra båda var från Mexico tror jag. De var trevliga och så men verkade inte vara så förtjusta i att hitta på saker för att det var så dyrt men den ena var mer för det så hon träffar jag nog mer. Den andra var mest här för att plugga så hon var jätte upptagen och lite konstig måste jag säga men jag tycker endå att det är jättebra och kul att ha andra au pairer i närheten så att man kan iallafall fika och sånt!


Nu ska jag till den där jäkla frisörer och kräva pengarna tillbaka, allt löshår har trillat ut!! Blir så trött på det, speciellt trött blir jag på att vi gått tillbaka dit 2 gånger men då hat hon haft stängt! Okej nu går jag dit själv håll tummarna på att jag kan brösta upp mig och skrämma dem så de ger tillbaka mina pengar! Tror jag klara det, ska ta fram med rugbyattityden bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback