Boston

Idag tog jag bussen till Boston, det tar bara en timme från Providence och det var väldigt enkelt.
Det var verkligen jättefint där!! Supermysigt vid vattnet och jag älskar att man går och tittar upp i himlen helatiden ( husen är så höga) lite tråkigt att åka själv dock men det blir fler turer till Boston kan jag lova!
Men nästa gång tar jag joggingskorna, ingen hit att gå 4-5 timmar i sandaler - aj aj aj mina fötter!!
Jag drack en farligt god icecoffe, det var som kaffe slusch toppad med grädde och chockladsås mmm så Gott!
Men drycken och en wrap var det enda jag köpte?! Antar att man blir så kräsen när det finns flera tusen affärer så man tänker " jag hittar nog något bättre någon annanstans " jag hittade dock en sak som jag verkligen ville ha, en burberry-klocka men den kostade en hel del så får vänta med det.


Kommentarer
Malin månsson säger:

Ett tips är att gå The freedom trail , man ser många fina buggnader och så går man igenom Quincy market vilket är ett super roligt matställe. Jag och en kompis åkte på valsafari från boston och det var sååå jävla coolt - att rekomendera ;)

Hoppas du har det bra !!

Kram

2012-05-28 | 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback