YMCA

Idag hade jag tänkt ta barnen till en park eller till zoo men vädret var osäkert och det regnade lite så vi körde till barn museumet istället och på eftermiddagen tog jag dem till frozen yoghurt ställe och åt glass, mums! På vägen tillbaka stannade vi i en affär med krimskrams så som hårspännen och örhängen mm, Camilla och Catherine är så flickiga och älskar allt rosa och glittrigt. De ska bli prinsessor när de blir stora och de säger alltid " ooo thats sooo beautiful" och " im a princess" haha sötnosar!! På glasstället träffade jag också en från softball laget med sin mamma, de var så snälla och mamman sa att hon tyckte att jag var jättteduktig och att de kunde skjutsa mig till matcher och sånt! Sedan när Anna kom hem åkte vi direkt till gymet och tränade så länge hon orkade haha! Vi ska upp tidigt imorgon med för att träna lite innan vi börjar jobba. Gutt att få använda lite muskler igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback