Red Sox

Heej! Min helg har varit helt underbar! Det blev lite ändrade planer för Matt smsade mig på fredagskvällen och undrade om jag ville se Red Sox spela!! Öö Ja såklart!... Så jag skippade valarna (för 50 dollar) och har istället varit i Cape Cod hela helgen och gjort massa med roliga saker. I lördags var vi och tränade lite golf och sedan var vi ute med båten och på kvällen åkte vi till Boston för att se Red Sox!!! Det var sjukt coolt! Men det är lite svårt med alla regler, men nu fattar jag det lite bättre iallafall! På söndagen var vi ute med båten igen och stannade till vid en strand och så åkte vi tub- en uppblåstbar ring som man har efter båten, det var så roligt!! Man måste hålla i sig det hårdaste man kan. Och det går sjukt fort, Ben tappade badbyxorna när han åkte och de sjönk till botten haha . Den andra killen Jessie spydde!, tråkigt att den gick sönder så vi inte kan åka mer haha! Det var Matt och hans bror Ben, Matts kompis Jessie och hans flickvän Christin som hängde tillsammans i helgen. Efter båten gick vi till resturang och sedan åkte vi och minigolfade till sent och sedan åkte jag hem till providence igen. Så nu börjar en ny vecka och Catherine och Camilla är så gosiga med mig idag, kanske har de saknat mig efter helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback