Rapunzel

I fredags hade jag och flickorna städdag och vi städade lekrummet och plockade upp i deras rum och jag dammsög för första gången mitt rum haha ( har varit här 3 månader snart) Så nu är det rent och fint! Vi gick sedan till parken där det skulle vara rapunzel teater. Det var barn som uppträdde och de var så duktiga!! Det var roligt att se! På kvällen sedan åkte jag till Mai-lin för att gå på barbieque fest med den var inställt pga regn så vi träffade Patrik och Veronica på en resturange istället och avslutade på frozen yoghurt, ajaj tredje gången på denna vecka. Jag sov över hos Mai- lin men fick åka tidigt på morgonen därpå eftersom jag väntade besök från Sanna och hennes vän Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback