Lazy day

Okej nu börjar jag igen som lovat! Inatt var jag ensam med barnen enstund och då vaknade lilla Camilla och gick i vanlig ordning ner till hennes mamma och pappas rum, men de var ju inte där. Gråt och skrik hör jag och kommer springandes till undsättning. En liten rädd och gråtandes 3 åring sträcker ut armarna mot mig och jag tar in henne till mig istället. Att sova med småbarn är inte det lättaste det visste jag redan efter Hugo, de vill ligga så nära så nära och sparkar och har sig innan de hittar rätta sovpositionen. Men efter ett litet tag somnade hon och jag med och det var inga problem. Några timmar senare kl. 6 på morgonen vaknar den lilla strunten och sägen på svenska " hej gose gos" haha hon är så go speciellt charmigt blir det med hennes glugg! Annars idag har vi pysslat och gjort "handfjärilar" och nu sover de middag, men ska snart väcka dem så får vi gå ut på promenad eller till parken... På onsdag ska jag träna softball och så kanske jag ska testa spela i ett ultimate frispee Team. Men från mina erfarenheter av sporten i skolan så är det inte så kul men det är ju iockförsig inte skolhandboll Heller så ska kanske ge det ett försök. Jag håller också på att planera min nästa resa.. Familjen ska campa nästa månad så jag har några dagar semester.. Jag kommer åka till Chicago, New York eller Washington tror jag, någon som vill följa med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback