Gym

Klockan står på 07.00 och vi är hemma från gymmet! Gutt känns det, hoppas vi kan hålla i detta och gå varje morgon mån-fre. Det blev bara 40 min men det är ju något och det är ett underbart sätt att starta morgonen på! Nu blir det duschen och sedan börjar dagen med barnen efter jobbet ska jag till en kompis som också r aupair hon heter Mai- lihn och hon och hennes värdfamilj har barbecue ikväll så den ska jag på! Imorgon får jag besök av Sanna och hennes vän från NY. Sanna och jag har gått i samma skola i Sverige och hon har bara några veckor kvar på sitt aupair år och de ville se Providence så de ska sova över här och så ska jag umgås med dem så mkt jag hinner. För imorgon ska jag på fest med, det är kompisar till Anna och Peter som ska ha flyttfest. Så fyllspekat schema hela helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback