Friends and party

Lördag idag och Sanna och Malin har varit här och jag fick med dem på manikyr och pedikyr haha det blev jättefint! Sedan fick de klara sig själva då jag åkte till Stephanie och Greg på deras flyttfest. På festen spelade jag lite öl-tennis med Dave, Peter, och (sceck) , jag som hatar öl men vill ju inte visa mig veklig så tvingade i mig det och lyckades töma en halv burk haha. Stephanie är nog den kärleksfullaste personen som jag träffat! Hon är så snäll och äkta så när hon kramar en så kramar hon ovanligt hårt och länge och säger så snälla saker, hon är så snäll så jag känner mig nästan obekväm, antar det är för jag inte är van vid kärleksfulla personer Haha! Tyvärr började det spöregna både i Providence och på festen så Malin och Sanna kunde inte se så mkt mer än mallet idag, jag hoppas vädret är bättre imorgon så de får se fina Providence och kanske Newport innan de måste åka hem. Vi sitter och kollar på tv och äter glass go kvalitetstid med mina första gäster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback