Batman dark knight rises

Igår tog vi en sväng till barnmuseumet...sedan på eftermiddagen tog vi det lugnt och målade med vattenfärger. Efter jobbet skulle jag egentligen tränat på gymmet som Anna ska skriva in oss i men hon mådde inte så bra idag så det får bli en annan dag, väldigt skönt dock att jag kommer få tillgång till gym!! Istället åkte jag till Kingston för att träffa andra aupairer och gå på bio. De gör detta varje Tisdag så jag ska försöka hänga med nu på det för det är jättetrevligt. men det blir lite sent, jag kom hem 01.30 igår natt för det är 40 min bilväg till där de träffas.. Men igår var jag med och vi käkade glass på ett Frozen yoghurt ställe, det är makalöst gott!! Man tar en burk som man kan proppa med vad man vill- olika glassorter, godis, frukt, strössel, kakor mm och såser och grädde mmmm!! Sedan gick vi till bion och såg den nya Batman filmen ( batman dark knight rises ) men Gud så dålig!! Kan varit den sämsta filmen jag sett på bio Haha för mycket töntig action och förlite betyliga händelser! Och varför i helvete skjuter de bara inte den onda killen??! ?! Jag till och med somnade och det har jag aldrig gjort på bio innan! Så tips från USA : skippa Batman filmen! Dock får jag en känsla av att killar kanske gillar denna typ av filmer hmm okej tipset riktas mestadels till tjejer och till folk som inte imponeras av stora fordon och slagsmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback