Apple

Heej! Jag skriver från min mobil igen! Jag gick till Apple store och de hjälpte mig men det hjälpte inte så jag fick en NY iPhone idag. Rätt gutt måste jag säga även fast alla bilder och kontakter är borta så var det så enkelt löst och jag har en ny mobil, nu ska jag vara rädd om den här!! experten gav mig tips på hur jag kan låsa upp den så jag kan använda ett annat sim kort, det är olagligt för han att berätta hur man gör så han sa vad jag skulle söka på Google , tack ska ni ha Apple! Idag i övrigt har jag tagit barnen till barnmuseumet, bakat pizzor, varit i parken, badat och haft movie night. Jag hade dem ända till 8 idag därför hann vi göra så mycket... Skönt med fredag imorgon, fredag = lönedag och Helg jipi!! På lördag ska jag till Boston för att åka på valsafari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback