3 new sports

Hej igen! Jag far ursakta blogguppehallet som delvis beror pa lathet och delvis pa min sablans mobil som har laggat. batteriet blir sa varmt att man tror den ska sprangas sa har sitter jag med en svensk iphone med 1,5 ars avbetalning kvar och skiten funkar inte!! jag ska ta den till apple store och kolla om de kan hjalpa mig, annars maste jag posta hem den....

och laget i providence ar mycket bra! men det ar lite for varmt.. det ar runt 35 grader varje dag sa man forsoker vara inne med AC eller om man ar ute sa haller man sig i skuggan.
Jag tar barnen till stranden,barnmuseumet, zoot eller sa ar vi hemma och pysslar och hoppar i vattenspridaren.

Jag har borjat tre nya idrotter ocksa! i onsdags hade jag min forsta softball tranig, vilket var jattekul men for lang traning om ni fragar mig ( 3 timmar lang) roligast pa traningen var nar de satte pa mig en hjalp for att springa mellan baserna.
Sedan i fredags fick jag lite ledig for att aka till Cape cod och traffa Matt. det var samma hus som jag visat tidigare och det ar hans foraldrars hus. det ar jattefint dar och vi hade jattekul! Vi tog baten och akte runt och jag fick kora med gasen i botten, gud vad jag alskar aka bat!!
sedan akte vi och golfade och detta var min forsta gang! vi stod i och for sig bara och slog men jag larde mig ett och annat och nu ar jag helt inne i det sa jag var i lordags och tranade och ska gora det aven idag! Tredje nya sporten var jag pa igar, det var ultimate frispee! det var meningen att jag bara skulle tittat pa men de hade ont om folk sa jag spelade hela MATCHEN! haha och det gick bra, det var samma regler som jag lart mig pa hogstadiet men jag kunde ju saklart inte alla olika uppstallningar eller varianter som laget hade men jag gjorde ett mal och de verkade valdigt nojda med mig och fragade om jag ville vara med fler ganger...
sa nu ar det slut med tv-tittandet och tid till att sporta, Love it!!

Kommentarer
Din storasyster säger:

Gutt :) Här e de ingen värme- men jag tror det kommer till min semester i nästa vecka!

2012-07-17 | 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback