SWEDEN

Iam home!!! Jag sitter just nu på Arlanda och om en timma lyfter jag för att landa i kalmar! Det känns jättekonstigt att alla runt om mig pratar svenska och jag har redan pratat engelska två gånger med svenskar - pinsamt!!

Jag startade min resa igår kl 16 och kommer vara hemma 19 ikväll - döö vad långt tid det tar! Men allt har gått bra och det är ju faktiskt lite imponerande att jag utan problem kan ta mig på egen hand från providence till Boston till Schweiz till Stockholm till kalmar!!

Nu stannar jag i Sverige till den 27 dec för att sedan åka tillbaka samma väg till mitt andra hem i Providence!

Ska bli sjukt härligt att träffa alla igen!! När jag tänker på det börjar jag gråta haha så nu slutar jag tänka på det så jag inte får konstiga blickar på mig!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback