NYC

 
 
 
I helgen var jag i NYC och traffade Dominika. Hon ar fran Polen och jag traffade henne pa min trainingschool. I New York gick jag runt och checkade in alla juldecorationer och coola byggnader/plater. Pa lordagskvallen gjorde vi en spontan utgang och gick forst till en pubb som inte var nagot vidare sa vi drog darifran och gick till en annan istallet som var mycket trevligare forutom att det fanns gamlingar dar (ja alltsa 45+are) som stotte pa en eller ja alla..herregud!!?? Dominika och hennes vanner brukar vara ute nagra ganger varje vecka men hade inte forberatt nagot sa det fick bli som det blev och vi har bestamt att jag ska komma dit en annan helg och sa ska vi sla pa stort. Vilket nog blir pa nyar tjihu!!
gott enda att jag kommer in pa alla utestallen fast jag inte har aldern inne - det lonar sig att vara Svensk och blond i USA!
Det basta med NY vara att ga ivag fran CITY CITY typ time square, det ar for mycket javla manniskor omkring dar!!! men i downtown ar det sa mysigt med ett stort utbud med shooping och caffer !Dominika visade mig de basta stallerna och det ar verkligen ett underbart stalla att befinna sig pa!
Det finns sa sjukt mycket att gora och se i NY sa det blir att aka dit sa ofta jag kan de manaderna som jag kommer ha kvar efter nyar har pa ostsidan.
Och som ni nog markt har jag borjat lagga ut bilder tagna med min nya kamera som jag nu lart mig hur jag ska anvanda, installningar och hur jag far basta ljuset. jag alskar att ta fina bilder med den, lite annat an mina Iphone bilder!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback