Lights

Idag fick flickorna göra självporträtt och så gjorde vi en ram till bilderna som de fick dekorera, fint va!?
Sedan mestadels av tiden ätit pepparkakor och ballerina kex som inhandlades igår på IKEA. Underbara svenska kakor!!! Saknar lussebullar så här i juletid men tror jag får vänta tills jag kommer hem och då blir det att svälla! :)
Ikväll åkte vi till ett jättestort ställe med julbelysning, det såg väldigt coolt ut så jag lägger ut bilder på det senare.
Jag älskar entusiasten folk har för dekorering här, förra månaden var det halloween och Thanksgiving dekorationer och nu är det jul dekoration som gäller med massor med mysig belysning! Jag ska ta en kväll och gå runt i området och se vilka som har gjort bästa jobbet.
Apropå juldekoration bidrog även jag igår till vårt hus med en julkorg. Anna hade köpt en korg och bad mig sedan försöka göra en så jag gick ut i trädgården och en halvtimme senare - vola! Blev faktiskt imponerad av mig själv , kanske skulle man ta och bli florist? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback