Lobster

Idag åkte vi till Newport igen och åt på restaurang. Jag tog lobster roll som är hummer. Rhode Island är känt för havsmat och speciellt populärt är hummer Så det var dags att jag prövade det! Det var jättegott men dyrt. 22 dollar fick måltiden gå på men nu har jag ju ätigt det så värt! Sedan åkte vi till ett Underbart ställe - Castle
Hill ! Det är ett hotel/restaurang med bästa läget med utsikt över havet där alla fina båtar och segelbåtar åker förbi och det är så vackert. Det pågick ett bröllop lite avskilt och tänk så underbar plats att gifta sig på! Vi satte oss på självaste backen och beställde en varsin drink och kaffe. Det blev också ett dyrt stopp eller fika då allt blev 35 dollar men men det var väldigt fint där .jag skulle gärna sitta där varje dag och beställa drinkar men jag måste spara nu till Chicagotrippen så ska sätta mindre guldkant på mina dagar ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback