Arts and crafts

hej!
I fredags var jag tvyngen att vara hemma på baksidan några timmar med barnen då vi hade städerskor som kom. Så då tog jag fram pyssel och målar-lådan. Jag tog också fram sugrör och visade dem ett nytt sätt att måla på, de tycket speciellt Makenna var roligt och gjorde teckning efter teckning. När städerskorna var klara skjutsade jag Makenna till några kompisar och tog med mig Addy till poolen. Vi var vid poolen bara ca 1,5 timmar vilket var väldigt lagom. Sedan mötte vi upp med Olivia för lite frozen yoghurt :)
Igår blev det mer jobb än väntat och förutom timmarna på morgonen så fick jag jobba på kvällen också. Så mitt på dagen blev det att göra lite ärenden och luncha med Olivia ( ja vi slösar alldelses för mycket pengar på mat) och sedan åkte jag hem och somnade för att sedan vakna upp lagom till jobbpass nr 2 .
Idag är försa och enda lediga dagen i veckan men det blir för tajt att åka in till SF för vi ska ju se en baseball match idag i San Jose. Så jag ska försöka motionera lite och sedan poolhänga med Olivia. Haha gud vad jag skriver Olivias namn hela tiden, men vi umgås i stortsätt varje dag så det är ju inte så konstigt - skönt att ha en kompis nära till hands ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback