Sadness

Obekvämt, hemlägtan och väntan ... Det är så det ser ut för mig just nu! Allt blir jobbigt och känns som att allt jag gör är fel på något sätt, känner mig sjukt obekväm i huset och jag vill inte vara här!!!
Nu vet jag inte om de kanske läser detta inlägg - men då får de väl göra det da.. jag mår inte bra och allt blir jobbigt!!
Skulle kunna brista ut i tårar varje dag men vet att det inte hjälper så håller det inne och försöker aggera som vanligt! På grund av situationen så har jag inte tränat på 2,5 veckorn nu heller och jag vet att jag kan känna mig sjuk av att inte träna, så idag tog jag en sväng till gymmet. Gick väldigt segt då jag inte är pepp för fem öre, men mådde lite bättre efterråt. Efter åkte jag och lunchade - MED MIG SJÄLV, inte så jävla kul det heller!! Tänkte chilla med datorn samtidigt med får meddelande om att nångon kanske försöker använda mitt bankkort och id på internet - Va fan är det ett skämt!?!?
åkte till Starbucks som har bättre WIFI och kollade upp mitt bankkonto, ser konstigt ut men tror det kommer rätta till sig av sig själv. Hoppas det iallafall!
Nu har jag ca 1 timme till att spendera innan det är dags för jobb. Sitter på Starbucks och kollar på "Ullared-avsnitt", till och svenska program saknar jag - då är det illa!!! ;) 
 
8 dagar kvar till hawaii...jobba på hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback