It makes me crazy

OMG seriöst någon högre makt jävlas med mig men jag vet inte varför!!??!!?? 
 
1. Jag skickade hem ett paket med kläder för 80 dollar (500 kr) adresserat till mig så min mamma kunde inte hämta ut det. de säger att om hon har mitt id med sig så kan hon ta ut det. Eftersom jag hade alla mina IDn här i USA så skickar jag hem ett. Vad händer jo det kommer inte fram vilket betyder att någon dum jävel går runt med mitt id!! Så DET SKICKAR TILLBAKA MITT PAKET HIT TILL USA!!!?? så jag kommer behöva betala frakten tillbaka hit ochs sedan skicka det igen = jag kommer att ha betalat 1500 kr för ett få hem lite kläder - VA FAN!!!
 
2. Jag köpte skor online och tydligen blev man "medlem" atomatiskt när man köpte något vilket tydligen innefattade att de drog 40 dollar från ditt konto varje månad så måste du välja något för dem- alltså skämt eller?? så jag ringer företaget de säger att de kan göra en återbetalning. Återbetalningen kommer inte fram och jag ringer igen, de skickar den igen och säger att jag borde ringa banken och kolla varför det inte fungerar. Jag går till banken de säger att det inte går pga att jag nu har ett nytt kortnummer (fick ett nytt då någon annan försökt använda det gamla) så jag måste ringa företaget och ge dem mitt nya nummer. Jag ringer företaget, de kan inte sätta in det på något annat nummer.... allltså nu börjar det koka i mig....
Jag ringer kundtjänst istället och hans förslag blir att be om ett presentkort från företaget - men hahah va fan JAG VILL JU INTE HA NÅGOT MER DÄRIFRÅN!! jag förklarar och efter en stund blir jag viderekopplad till en annan . Han frågar och jag vill blocka det gamla nummret - öööhh jaaa är inte det gjort redan?- Banken tog ju det kortet liksom - fan så patetiskt! Iallafall så säger killen att pengarna ska vara tillbaka nästa vecka... Vi får hoppas det för allas skull! Många samtal,besök och 30 min med kundtjänst och jag kanske har tillbaka mina 40 dollar nästa vecka....muuurrrrr...
 
3. Jag beställde två jackor och eftersom frakten var det samma med en kläning med så beställde jag kläningen också. Jag får sedan ett mail från det företaget att jackorna är slut men de har skickat kläningen - jaa med frakten! Men moooorrrr då vill jag ju inte ha dem - det var jackorna jag ville ha...
 
4. Med alla problem i huvudet stiger jag upp tidigt idag (lördagsmorgon) för att jobba. Jag går mot badrummet där jag ser något brunt ligga på mattan.. men gud tänker jag det ser ju ut som bajs "men det kan det ju inte vara" tänker jag. Jag kollar lite närmre och inser till min förrvåning och äcklighet att det är för fan riktigt bajs!! och NEJ det är inte kattbajs det är människobajs - SÅ JÄVLA FRÄSCHT!!  Jag får ta bort avförningen och sprayar mattan rejält med fläckspray före jag lägger den i tvättmaskinen... Serriöst hur brottom kan man ha från toan...Äckligt äckligt äckligt..
- Så med denna start på dagen så känns det faktiskt okej att tycka lite synd om mig själv!!!
-och jag ska fan med aldrig beställa saker på Internet igen!
 
Glad lördag på er alla !
 
 
Jag och Nadine i Santa Cruz 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback