Fifteen

Har förresten varit i USA 15 månader nu!! 
Jag har gjort 17 flygstarter och besökt många nya platser! 
Det finns mycket kvar att se och göra i USA, så mycket så jag tror inte det är möjligt att se allt under en livstid! 
Har dock några saker på min lista som jag verkligen vill göra och vet att jag någon gång i framtiden kommer kunna komma tillbaka och besöka de platserna som jag inte kommer hinna som min tid som aupair.
Och det finns fler länder och saker jag vill göra och se - jag är väldigt glad över allt jag lärt mig och jag kommer kunna använda och utnyttja allt till att lära mig och se ännu mer saker!..
Ingenting är bestämt ännu om hur den närmaste tiden kommer se ut, men jag kan ju säga att längtan efter en egen lägenhet och ett "vuxen liv" är stor just nu, och jag känner mig absolut redo för det ! - Redo för ett nytt steg i livet med nya utmaningar! :) 
 
 

Kommentarer
karro säger:

Du kan bo med mig!! Jaaa:)

Svar: hahaha njaa tror inte vi är den bästa sambon för varandra - men vill umgås och hälsa på, vill komma hem nu nu NU!!! :(
Emma Arvidsson

2013-08-01 | 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback